התעללות: חברת תעופה טורקית הפרידה ילדים מיוחדים מהוריהם החרדים

    ארי וידר 1 Comment on התעללות: חברת תעופה טורקית הפרידה ילדים מיוחדים מהוריהם החרדים
    17:44
    01.05.24
    איתי גדסי No Comments on המבקר דורש מנתניהו והרמטכ"ל: לשתף פעולה עם הבדיקה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    את הסיוט שעברו בני משפחת בולטון ממירון בשבוע שעבר הם לא ישכחו זמן רב:

    בני הזוג בולטון יחד עם ששת ילדיהם מהם שניים בעלי שיתוק מוחין, חזרו מארה"ב בטיסת טורקיש איירלינס. לאחר שנחתו באיסטנבול הופרדו הילדים מהוריהם, כך לטענת בולטון, הורדו מטיסה, ונאלצו לשלם על כרטיסי טיסה חדשים לישראל.

    יוסף חיים בולטון מספר:  "צוותי האוויר של חברת טורקיש איירליינס מחליטים להוריד מהטיסה שלה בלב קר ואכזריות בלתי נתפסת אשה עם שישה ילדים שמתוכם שנים ילדים מיוחדים. (ללא העגלות לניידות שלהם) ואם לא די בכך הם מפרידים במרמה ושקרים את האמא ומהילדים ולא מוכנים בשום אופן לחבר בניהם עד לקניית כרטיסים חדשים".

    יוסף חיים בולטון

    לדברי בולטון, הסיבה להורדת האם וילדיה מהטיסה אינה ברורה להם, וכך גם התנהגות נציגי חברת טורקיש איירלינס שדרשו אלפי דולרים על כרטיסי טיסה חדשים לישראל, לכאורה בלי סיבה של ממש.

    עוד טוענים בני הזוג בולטון כי ילדיהם הוחזקו ללא שיראו את הוריהם במשך חמש שעות, ולכאורה מדובר בעבירה על אמנת האו"ם. לדבריהם, בקשתם לקבל שיחה על מנת לפנות לשגרירות ישראל בטורקיה, נענתה בידי החברה בשלילה.

    עורך הדין איתי יפה פנה בשמם של בני הזוג לחברת טורקיש איירלינס וכן לגורמי מימשל בישראל וכתב:  "בשל העובדה כי מדובר בהפרת זכויות ילדים בניגוד לאמנת האו"ם לשמירה על זכויות ילדים. נבקש את עזרתך לאכוף על חברת טורקיש הקמת ועדת חקירה שתפוקח על ידי גורמים מישראל, לשם בדיקת האירועים המתוארים על ידי מרשיי.

    "כמו כן נבקשך להצטרף לקריאה למשרד התחבורה להטלת סנקציות על חברת טורקיש בשל ההתנהלות המתוארת במכתבי הלוט. מטרתנו בראש ובראשונה למנוע הישנות אירועים כאלה ופגיעה באזרחי ישראל, ולפיכך עזרתך חשובה לנו עד מאוד."

    את תגובת חברת טורקיש איירלינס לא הצלחנו להשיג חרף הניסיונות המרובים.

    מטוס טורקיש אירליינס ויקפידיה



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      השם ישמור מי נוסע היום עם טורקישאיירלנס !
      אנחנו היינו נוסעים קבועים ואחרי שהם ״גנבו ״ לנו מזוודות והתעלמו מאיתנו ובכלל אחרי המרמרה!
      לא טסים עם טורקיש!!!!!!!!!